Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, July 27, 2009

Aku nak gi main Golf ! Sila percaya...

Salam Readers...Sebenarnya nak update citer weekend lepas tapi lupa nak bawak wire yg transfer picture dari hp ke pc tu...tak pe la esok lusa je la aku update...bukan best sangat pon citernye huhuhu...lately ni nak wat apa pon tak bersemangat...badan je yang makin "semangat" hahaha :P tu sebab blog pon dah jarang update...

Esok ngan lusa aku nak gi main golf! Apa tak percayaaaa??? Memang bijak kalo korang tak cayer..Sajer letak tajuk tu hahaha...Muka aku nak main golf? mesti sumer terkejut kalo aku cakap aku pernah main golfkan hehehe...permainan orang kaya-kaya..."networking" katanya huhuhu...gambar2 adalah ihsan Mr.Google

Sebenarnya esok dan lusa aku ada kursus daaa....yee orang lain sumer da gi kursus...dah terlebih2 lak gi kursus pon ada...aku baru nak pegi...Sebabbbbb???? sebab aku baru dapat..dah apply macam2 asyik x dapat...ada yang dapat tapi hampeh tak dibagitau awal, kursus ditunda lah...malas aku nak citer...Ok la jugak harap2 tak la BOSAN kursus ni...Jangan menambahkan mood kebosanan yang asyik aku rasa lately ni...Hari Sabtu lepas, lepas abis keje suami aku amek aku dan cari tempat ni...so aku dah tau kat mana..senang nak drive esok..tak yah terhegeh2 cari tempat...

Bukit Unggul..Where Eagles Live and Play....

Waahh...Okaylah nanti kalo aku nampak "Eagle" aku citer kat sini ek! :P

No comments: