Thursday, August 20, 2009

SELAMAT BERPUASA SEMUA :)

Salam kawan-kawan...

Dikesempatan ini aku nak ucapkan Selamat Menyambut Bulan Ramadhan dan Selamat menjalankan ibadah puasa kepada semua kengkawan yang baca blog aku nih :)

Baiklah....ini adalah antara dialog diantara sepasang suami isteri yang telah dipendekkan :P

Isteri: Yang, tahun ni puasa kita tak yah gi Bazar Ramadhan ok...makan apa ada je..(Percubaan untuk tidak pergi)

Suami : Okay..tapi sempat ke saya balik nak buka sama? Tahun lepas macamana ekk?

Isteri : Sempat laaa awak buka kat umah..ingat tak kalo awak balik awal..kan kita pernah pergi bazar Ramadhan yang kat Taman Delima tuuu...pastu beli murtabak kat Maulana..kan ada cari kueyteow yang kat Penjara tu jugak tapi abang tu tak jual dah....

Suami : OOOooo....a'ah la...tengok la kalo sempat kita gi ekk... (Dia yang ajak :P)

Isteri: Eh bukan tadi kata tak nak gi da keee??? ermm..Tak pe la...kita gi kekadang je ekkk...saje jalan2 (eh eh da tukar statement plak :P)

Suami : Okayyy.... (Hahaha tengok la nanti macamana :P)

Kesimpulannya...selamat pergi ke bazar Ramadhan jugak...Hehehe :P

6 comments:

yuyee cap limau said...

kak weeda selamat menjalankan ibadah puase..
kak,baru nie kite nampk akak..ms tu kite ngah bawa motor..
waaaaaaaa sedih tak sempat nak tegur..

weeda said...

Selamat Berpuasa Dik Yuyee...nampak kita kat ner jugak tu?hehehe...

Cik Adik Manis Anne said...

selamat berpuasa kak weeda..semoga dapat pegi bazaar ramadhan hari²..hahahhahaha..;)

weeda said...

selamat berpuasa Anne...x de maknanyer nak gi hari2 :)

sya said...

hahaha, hah, meh la berbuka kat sini...

weeda said...

nanti minggu depan kita buka puasa 1 family kat pahang..mesti seronok ramai2 sumer ada hehehe