Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, August 11, 2009

Awards From Dek Yuyee

1st of all...Mekacih bebanyakkkk kat Dek Yuyee sebab sudi bagi aku award ni....sampai 5 tuuu...Dah lama berbelog ni...tak jumpa2 lagi cikgu@ustazah Yuyee ni hehehe...ayat macam lah dah bertahun2 je aku berbelog huhuhu...So to Yuyee, before abis belaja meh la jumpa akak dan mentor mu Kak Shibam hehehe...





Aku nak bagi award ni kat saper ekkk? Sebab rasa2nya tak ramai yang baca blog ni...nak bagi kawan2 pon Kak Linda dah bagi..dah tu ramai lak yang jarang update huhuhu...so dengan award ni mereka2 ini leh la update blog masing2 hehehe :P
1.Teratak aku
2. Roha
3. Fad
4. Din
5. Yam
6. Zeera
7. Kak Ima
p/s : aku pon tak tau la diaorang baca lagi ke tak blog aku ni hehehe

4 comments:

yayayuyee said...

kak no problemmm
nnti kte jumpe kak..saya tringin
sgt nak jumpe akak ngn kak shibam bambam..

jap nak pikir buah tangan ape yg sesuai nak bagi..
hehe..bagi puding karamel la..hehe..

weeda said...

puding karamel???yummyyy...kena datang before puasa la kalo macam tu hehehe :P

NISREEFA said...

dikk oooii.. akak kao sentiasa baca blog kao la dik.. tp lately nie akak malas nak tinggal komen coz internet kat sini asyik ilang2x jer.. tak pe akak jd silent reader kao la yer..hehhe

weeda said...

Huhuhu sama la..ida pon sll baca je blog orang tapi x komen hehehe..nanti amek ekk :)