Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, April 19, 2012

Tempahan Apam Polkadot di Kajang?

Wah tajuk kemain lagi hehehe...baru je saya citer saya cuba buat apam polkadot ni...dalam minggu yang sama ada orang order pulak....saya buat untuk makan saje2...tapi kalau dah ada orang order, saya amek je la...


Tempahan yang diterima 100 pcs apam angry bird dan 150 pcs apam polkadot....


Sebelum ni ada kawan2 tanya harga tapi saya tak berani la nak jual beriya2 sebab baru2 je cuba buat lagipon untuk makan sendiri je...tapi yang saya berani jual ni sebab orang tu dah rasa...tu yang saya berani jual hehehe...terima kasihhh...so kalau ada yang berminat leh la order yer :)


UPDATE : Saya kini menerima tempahan apam polkadot dan cheese tart. 
Add saya di Facebook : Weeda's Delights dan jemput like page 


Terima kasih :)

No comments: