Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, April 10, 2012

10 bulan sudah

Baby saya sekarang dah 10 bulan lebih dah...lagi 2 bulan da nak masuk setahun...kejap je rasa kan...kekadang seronok tengok kawan2 yang sebaya saya dah ada 2-3 orang anak...dah besar2 dah...saya umur 30 tahun anak baru nak setahun....tak apalah walau agak lambat saya sangat bersyukur dikurniakan seorang anak yang sebelum ni saya rasa macam tak akan dapat zuriat sendiri...iskh terluah perasaan pulak huhuhu...

Ok la saje nak update sket tentang Arissa....Sekarang ni di usia 10 bulan Arissa dah ada 5 batang gigi...3 kat atas dan 2 kat bawah...

Percubaan ambil gambar gigi dia sebelum dia mengamuk hehehe

Ok la tak nampak pula giginye hehehe...Dia memang tak suka orang kacau mulut dia...Nanti dia tutup mulut tu dan marah2....makin garang dak kecik sorang ni tau...

Sekarang ni Ayah Arissa agak sibuk dengan kerja dia...maklumlah sekarang ni dah bekerja sendiri...waktu kerja pon tak menentu...So dari bulan Mac sampai lah hujung bulan April ni, tiap weekend Ayah kerja...Arissa dapat jumpa Ayah 1 atau 2 hari je dalam seminggu...so bila Ayah ada, Ayah bawaklah Arissa ngan Ibu keluar jalan2 jap....selalunya lepak minum2 je pastu memasing update lah cerita untuk minggu tu....

Ni masa Ayah kerja 2 minggu tak balik umah...macam paham je Ayah dia tak balik2..Arissa tunggu Ayah balik depan pintu ke? kesiannye anak Ibu...Ibu sentiasa ada teman Arissa ok :)

Semoga Allah permudahkan urusan, murahkan rezeki Ayah dan pelihara keluarga kita ye...amin


No comments: