Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, April 18, 2012

Tahniah Kak Yanti!


Saya nak kongsi satu berita yang gembira kat blog ni...hehehe...Baru2 ni saya msg2 kat fb ngan kak ipar saya...kak yanti bagitau dia dah pregnant 6 minggu (sekarang dah lebih lah)...saya tumpang gembira dengan berita ni...2 tahun lebih mereka menunggu...alhamdulillah...masa tau tu saya termenangis sket sebab rasa gembira dan terharu betul la...teringat2 pulak perasaan saya masa tau saya pregnantkan Arissa setelah 4 tahun lebih menunggu...

Nampaknya hujung tahun ni InsyaAllah Arissa dapat sepupu lagi...makin meriahlah kalau pulang ke kampung nanti...semoga abang long dan kak yanti lebih bahagia :)

Tertanya-tanya pula saya pada beberapa orang dari alam maya yang pernah mengantar email pada saya meluahkahkan perasaan belum dikurniakan zuriat...apa perkembangan terkini? kalau ada yang terbaca entry ni update2 la, kalau ada berita baik boleh saya tumpang gembira jugak...dan sekiranya masih belum dikurniakan rezeki ini...harap bersabar, teruskan berusaha dan berdoa ok...Saya pon berharap Arissa akan dapat adik hehehe :)


1 comment:

mia-ina said...

perasaan menunggu utk dpt cahaya mata amat mia memahami..memang klu ikutkan mia di tempat yg mendengar kak yati nye cite ni leh nangis...semuanya kuasa allah