Monday, April 23, 2012

Haiii...saya bosan gi TESCO lah!

Jangan marah ehh peminat TESCO tajuk entry macam ni...bukan saya yang kata..tapi budak bulat kat bawah ni....hehehe...mari saya kongsikan cerita tentang anak dara saya sorang ni :)

Haiiii....Ibu saya kalau bawak saya jalan je mesti bawak pergi TESCO...tak pon Giant...tu je la tempat yang Ibu saya bawak....Saya dah pandai duduk diam2 kat troli tauuu...Ibu kata senang tak payah nak bawak stroller...pelik sikit Ibu saya tak suka bawak stroller :P

Asyik2 gi TESCO je...so pada satu hari tu saya pon....

TERTIDO!!!


dan.....


TERTIDO LAGI!!!

Dah 2 kali saya tertido bila pergi TESCO! Saya bosan gi TESCO lah Ibu! bawaklah tempat best2 sketttt....agaknye Arissa rasa macam tu kot hehehe....

Gitulah kisahnye...sekarang ni kalau nak gi Tesco macam kena pikir nak bawak dia ke tak....kalau keluar ngan Ayah dia boleh la pergi tempat jauh2 n best2 sket...kalau saya sorang keluar ngan Tok Mummy dia je, setakat yang dekat2 ngan rumah je la...

Kesian betul anak Ibu ni sampai tertidur nak tunggu Ibu beli barang ye...sudahnya bila dia dah tertidur tu...terus dukung dan teruslah kami balik umah...dah plan nak beli barang atau makan kat Tesco semua tak jadi sebab kesiankan dia yang dah ngantuk sangat....bila on the way balik dalam kereta dia dah bangun segar bugar balik...grrrrr...agaknye syok sangat dok dalam troli tu bila Ibu dia tolak kot...huhuhu

Sekarang ni perangai baru...mak saya kata tengah makan pon dia boleh tertidooo...yang ni saya tak berjaya lagi snap gambar...alahai Arissa sayang...

5 comments:

zura said...

aiii..comeynye baby awk trtdo..cute sgt..

dina said...

hahaha..kelakar la arissa montel ni..haish,geram je tgk gelagat dia..

adarnadzmie said...

alahai comel sopin sampai tertido...hehe

Anonymous said...

waaaaaaaa!!!! comeynyee arissa tido! lame dah tak jumpe dye! :D
-athirah

ALIA JOHARI said...

hahahahahahaha...adoiyay!!nk terburai perut mak iqa ketawa cam ni arissa...