Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, April 12, 2012

Projek di dapur : Masak Lasagna

Rasa tak sesuai pulak bila nak bercerita tentang masakan dalam blog saya ni...sebab tuannye bukan rajin masak-memasak ni hehehe...saya memang puji orang yang pandai masak....dan lagi puji orang yang sangat rajin memasak...saya??rajin makan je...tu sebab badan macam ni...ok ayat pasrah ke apa tu? hehehe

Baru-baru ni jiran saya ada bagi lasagna sikit...pastu mummy saya kata sedap teringin nak makan lagi...memang sangat jarang makan dan tak pernah buat pon lasagna ni...so try2 lah masak...

Antara bahan-bahan utama yang digunakan...agak costly lah nak masak menda ni huhuhu...resepi?? tak yah la mintak saya...buat malu je sebab saya google je pon hahaha... mekasih la kepada semua empunya resepi di internet ni...

2 sos untuk dilapiskan....dapatlah 2 tray untuk dibakar tapi tak cukup pulak inti2 nak dilapiskan tu huhuhu...

Taraaa....inilah hasilnya...saya buat 2 layer jer...ni saya tepikan untuk suami saya sebab dia tak ada kat umah huhuhu...kalau banyak cheese lagiiiii sedap...lelemak pon bertambah lagiiii banyak hehehe...

ok nanti saya story la apa2 lagi ye....

No comments: