Wednesday, January 6, 2010

Our 1st Roti Jala :P

Amacam???ada rupa roti jala tak? walopun tak berapa nak jala, rasa boley laaa....Hehehe...Semalam balik je keje, terus try buat roti jala...si Pochue la sebut2 kat UK dia ngan kawan2 buat roti jala...bila aku suruh masak tak nak lak..memandangkan kuah kari masih ada, aku terus try buat petang tu huhuhu...

1st tepung yang dalam kuali tu memang tak ada rupa roti jala langsung! pastu alter2 ok sket dah...tapi ni buat sendiri untuk makan sendiri boleh laaa...kalo nak hidang kat tetamu, tak lulus lagi hahaha...gigih betul kami nak juga buat roti jala...pastu tukar nama roti titik la...sebab adunan yang tuang kat kuali tu titik2 huhuhu...hantam saja lah labuuu...

buruk betul rupa roti jala tapi nak juga tayang kat blog...hahaha...nasib ada kuah kari yang sedap...so leh la telan roti jala tu sambil layan citer Balqis kat tv3 tu...buruk2 pon, abis okay adik2 aku makan hahaha....misi kita berjaya Pochue...pas ni leh la try lagi sampai jalanya cantik...huhuhu

2 comments:

kak ngah said...

hah!
apa lagi wahida..
sabtu ni ye..
suruh huda beli tepung..
nanti kita (baca:wahida) buat roti jala.. hehehehe

weeda said...

sabtu ni kami x de la kak ngah...omar ada hal, tu yg amek EL hari khamis balik umah pahang

alaa x pas sngt lagi nih...nanti ida practise "menjala" hehehe :P