Tuesday, November 25, 2008

Sebuah Kisah Klasik...



Me,Shida,Roha & Padel...Ain n Heny x de...Gambar sumer control cun masa ni

Tetiba aku rindu kat geng2 baik masa kat UiTM dulu...Tak bnyk gambar aku simpan..tapi memori bersama diaorang sumer masih segar di ingatan...Rindunyaaa masa sama2 dulu...Terlalu banyak kisah suka duka kami bersama...Padel, Ain, Roha, Heny and Shida...Aku rinduuu kat korang...Tapi now masing2 dah ada hal sendiri...walau tak selalu jumpa or call...aku selalu ingat korang...Ish rindu betul la time dolu2...Bestnyeee time tu...tak terluah nak diciter kat sini..kisah kat kolej,umah sewa,naik kete kancil mana2 kitaorg berenam,lepak-lepak,gi playground,wat baik dan jahat samer2 hehehe, mmg gila masa tu..dan kongsi semua kisah hepi and sedih kita..Aku mmg x kan lupakan korang...

No comments: