Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, November 11, 2008

BLOG???



Salam...Hai kawan-kawan..nama saya Wahidah...Ini blog saya (baca macam upin & ipin cakap)..hehe...Aku ni tak ler rajin nak memblogkan diri...tapi sejak dua menjak ni...opis mate aku sumer macam terkena penyakit blog...sumer da ada blog sendiri...hari-hari citer pasal blog...blog...pastu bila baca blog Kak Linda n En Haiqal..macam terbest plak hehehe....Hasil usaha mereka berdua...kami satu opis dah ada blog sendiri....cuma Ejal ngan En.Lee jer x der kot :p
Haa..kat atas tu gambar kitaorang mengambil kesempatan bergambar semasa boss x der huhu...bukan senang ye nak tengok aku post macam tu masa amik gambar...kira bertuah la saper dapat tengok gigi aku yang cantik tersusun ni....tu sebab selalu ala2 cover senyum simpul jer hahaha....aku ciplak picture ni kat blog Kak Linda...
Ok la...nanti kalo aku terajin...aku update la blog ni...tapi sebenarnya...aku wat suka suki jer...senang la aku nak komen karang kat blog kawan2 aku ni hehehe.....Aku ada blog???

P/s :- En.Haiqal....ada anak murid baru ye... Peace.. :)


No comments: