Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, November 12, 2008

Mengimbas Detik... 18 Mac 2006

Pada tanggal 18 Mac 2006, aku sah menjadi isteri kepada jejaka bernama Mohamad Omar Mokhrij Bin Johari yang berasal dari Pahang...Da 2 tahun kawin tapi masih belum ada anak lagi setakat ni...harap2 ada rezeki nnt...amin...Alhamdulillah, aku bersyukur hidup kami bahagia dan sangat gumbira....Walaupun muka dia ramai orang kata agak ganas dan brutal...tapi hatinyer lembut dan baik orangnyer...huhuhu...tu yang cayang tu hahaha :P Aku letak sket gambar masa kawen...sbb ada member nak tgk tapi aku x tunjuk2 lagi...x tau la nape aku segan :P...tapi sekarang kami da banyak beza dari gambar tu tau...terutamanya dari segi saiz...hahahaha...ok layannn.... :)

No comments: