Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, January 3, 2012

2012 sudah!

Welcome 2012!

Berlalu sudah tahun 2011...Terima kasih 2011...setahun yang dilalui dengan penuh cerita gembira dan sedih...Alhamdulillah, Terima kasih Ya Allah...

Well..Nak citer perkara yang menggembirakan pada tahun 2011...macam2 kot...

1.Ingat lagi 1st entry untuk tahun 2011 saya citer saya dah pregnant? of course pengalaman melahirkan Arissa adalah pengalaman yang paling best dan amat bermakna untuk tahun 2011...sesuatu yang memang saya tak jangka

2.Dapat 2 anak buah baru...sorang dari belah saya...sorang lagi belah suami...so dedua nanti sebaya ngan Arissa jugak

3.Adik saya pregnant dan insyaAllah hujung bulan ni bersalin dah...

Dalam gembira2 tu ada juga part2 yang menyedihkan dalam hidup saya...secara ringkas apa yang leh saya kongsi disini ada 2 perkara yang memang saya tak dapat lupakan dan begitu meninggalkan kesan dalam hidup saya...

1. Hujung bulan April 2011 bila emak saya disahkan menghidap penyakit kanser payudara

2. Awal bulan Jun 2011 saya ada buat minor operation...dan disebabkan operation tu memberi kesan yang amat dalam pada saya...operation apakah?? hmmm nanti kalo rajin saya citer ek...kalo tak citer pon bukan kesah pon kan :P

Semoga tahun 2012 memberi peluang untuk saya perbaiki diri ke arah kebaikan...dan semestinya saya mengharapkan perkara2 yang baik dalam hidup ini :)

2 comments:

adarnadzmie said...

semoga tahun baru 2012 memberi kegembiraan kepada kita semua...amin...

weeda said...

aminnn..tq kak :)