Tuesday, January 31, 2012

Berkelah di tepi pantai...

Tajuk macam kena buat karangan masa sekolah dolu2 je hehehe....

Cuti cny hari tu kami balik ke pahang...Hari Ahadnye kami sekeluarga berkelah di Pantai Sepat, Kuantan....memang dah plan awal nak ke sini sebab kali ni semua adik beradik ada....

Gambar2 kami masa kat Pantai Sepat....saya gigih bawak payung walopun angin kuat dekat pantai...tak nak panas punya pasal hehehe

1st time bawa Arissa ke laut...dan seperti yang dapat dilihat Arissa takut dengan air hehehe...bersungguh2 Mak Dina nak masukkan dia dalam air...hasilnye maraunglah budak kecik ni...seboleh2 angkat kaki dia tak nak kena air..

Dah lama tak berkumpul macam ni...seronok kami sekeluarga dapat makan tepi pantai beramai2 sambil menikmati pemandangan laut yang terbentang luas dan angin yang sepoi2 bahasa gitu....tapi yang tak bestnye tempat ni macam dah tak dijaga...tandas pon kotor so susah nak bersihkan diri lepas mandi laut...Dulu2 gi sini ok lagi la...

Dari Pantai Sepat kami semua jalan2 pulak kat Megamall Kuantan...sempat la main bowling 1 round hehehe...lama giler saya tak main bowling...nak baling pon rasa nak jatuh je bola ke belakang...Lepas tu kami semua ke Tanjung Lumpur untuk menikmati makan malam...

Tak pasti pulak nama restoran yang kami pergi ni....speciality kat sini seafood dan ikan bakar...Ini ada gambar Arissa yang Mak Tqah amek masa menunggu makanan kami sampai...memang seharian di Kuantan lah hari tu...lepas makan2 tu kami pon balik umah di Temerloh...sampai umah pon da kol 11 malam kot...memang seronok dapat berjalan reramai satu family macam ni....Nanti ada cuti panjang bolehlah kita gi jalan2 lagi hehehe ;)


Sumber Gambar : dari FB Mak Ngah & Mak Tqah...mekasihhh hihihi

2 comments:

sya said...

ooooo...
copy paste gambar makngah ye..
mintak royalti sikit.... :D

pRImRosE...~mencari ketenangan dalam peperangan...~ ;p said...

oit...oit..curi..curi...haaaa....rindu arissa!!