Thursday, December 22, 2011

Menjilat je kejenyeee

Sekarang ni dapat apa pon mesti nak masuk mulut...pegang itu ini je masuk mulut dulu...risau dibuatnya takut termasuk yang tak sepatutnye...

Ni gambar ntah bila saya sempat snap masa tu tengah layan laptop...biasanye memalam sementara nak tunggu Ayah Arissa balik atau Arissa tak tido2 lagi...saya layan jap internet bukak fb and baca blog2...

Memula dok dekat je ngan Ibu...sekali dia terus ngap hujung laptop tu

Apa ni Arissa??? tak mo hisap laaa...

Nak Jugak! Ngappp...haaaa yummmyyy...macam sedap sangat je gayanye tu

Bila tarik laptop tak bagi mulalah dia menangis...kenalah cari menda lain lak nak alih perhatian dia hahaha...

2 comments:

mia-ina said...

haha..dia suke labtop kot ida..mcm mummy dia...:-)

hrp ukhuwah kte kekal ye...save my new blog ida

http://adin-mia.blogspot.com/

weeda said...

Ooo dah tukar link ye...tq mia :)