Monday, December 12, 2011

Aksi di Kolam Renang...

Ni gambar Arissa mandi kat kolam renang masa kat Bukit Gambang ari tu...memula takut2...da lama baru ok...

Buat muka pelik bila da masuk dalam pool...eee apa air banyak2 ni...sejuk lak tuuu...

iskh...iskhh tak sukaaa....tak sukaaa...Ayah angkat laaa....

Uwaaa....Ayahhh tolong laaa....

Arissa kena berani...ala rendam sikit2 je...kalo anak omputih campak dalam pool terus pandai berenang....Ayah memberi kata semangat....

ok..ok...Arissa try...tapi Arissa bukan anak omputih so tak leh campak...kalau campak Ibu terjun jugak..tapi Ibu pon tak pandai berenang hahaha....

Yeaayyyyy...saya dah seronokkk!

Ibu kata mandi kejap je....nanti dah besar leh mandi lama sikit...Arissa nak mandi pool lagi nanti la...bestttt ;)

Meh tengok aksi saya kat pool tu....

video

2 comments:

adarnadzmie said...

alolooo... comeynya arissa berendam dalam pool...hehe

weeda said...

pas ni nak belikan pelampung utk dia lah hehehe