Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, November 23, 2011

Baby of the year 2011

Saya rasa tahun ni memang banyak kawan2 saya yang dapat anak...kekadang tengok kat status fb kerap betul orang update dah bersalin dan update yang perkembangan baby masa pregnant tu...

Maybe sebab tahun lepas banyak kenduri kahwin...so ramai yang dapat anak tahun ni...yang dah ada anak sorang dua pulak, maybe planning tambah anak selang 2-3 tahun so tahun ni dapat lagi sorang...dan yang tetiber dapat anak setelah beberapa tahun kahwin (ini kes saya hehehe)...alhamdulillah rezeki tahun 2011 kan...ini pandangan peribadi saya aje ye bukan kajian untuk statistik mana2 pihak hehehe :p

Untuk Arissa, tahun 2011 ni dia ada 2 orang sepupu yag sebaya dengan dia...sorang dari belah saya dan sorang lagi belah Ayah dia...tapi kalo belah Ayah, Arissa ada lagi sorang duapupu dan bapa sedara yang sebaya...

Mereka yang lahir selang sebulan...hehehe

Kalau balik kampung belah suami memang meriah dengan baby...ni masa pegi kenduri kahwin sepupu...Inilah geng2 Arissa...eh Danish tutup muka plak....

Arissa dengan Danish...Danish ni anak ke 2 akak ipar saya adik kepada Darwisy...diaorang ni adik beradik susuan tau...muka pon macam nak sama je masa awal2 dulu...Danish ni sangat cool orangnye kalau nak dibandingkan ngan Arissa...tak banyak ragam macam Arissa yang suka nangis..nangis jerit2 lak tu...hehehe...masa ni Danish 4 bulan, Arissa 3 bulan kot..

Ini plak Arissa dengan Hadiff Nufael...Hadiff anak ke 2 akak saya , adik kepada Harris...baru je dilahirkan pada 17/11 hari tu...Hadiff masa ni baru 3 hari, Arissa plak now dah 5 bulan lebih tu yang nampak macam besar je Arissa ni...

Haaa tu lah dia geng2 Arissa yang akan membesar bersama sebab lahir pada tahun yang sama...nanti main sama2...sama2 masuk sekolah...sama2 amek peksa pastu nanti nak compete bila amek exam besar mcm upsr,pmr,spm ke...zaman diaorang ni x tau la ada exam mcm ni lagi ke tak kang hehehe...

InsyaAllah awal tahun depan Arissa dapat lagi sorang sepupu sebab adik saya tengah pregnant jugak hehehe....harap2 dapat gegirl leh geng ngan Arissa sebab setakat ni sepupu dia semua boy..

ok tu je ;)


No comments: