Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, May 17, 2011

Birthday Mummy...

Elo...elo...elo my blog...last update bulan Mac..now da masuk bulan Mei..memang macam2 la jadi kan...

Hmmm...27 April 2011 yg lepas adalah birthday Mummy saya yang ke 59 tahun...Dalam debaran nak sambut orang baru ni, kami dikejutkan dengan berita tak best...Mummy saya disahkan ada kanser payu dara, stage 2...

Family history x ada lagi yg kena penyakit ni...tapi ntah la...memang rasa terkejut dan sedih bila tau...Bila tau mak saya kena wat operation, macam2 dah saya fikir...apalah nasib mak saya...kesian betul saya rasa..tapi itulah dugaan Tuhan kita tak tau kan..

Alhamdulillah mak saya dah selamat operate...tapi banyak lagi yang perlu dibuat lepas ni...Lepas operate tu, dekat 2 minggu jugak la mak saya warded...

Terima kasih pada semua yang sudi datang melawat mak saya di hospital..dan terima kasih juga untuk semua ucapan selamat dan doa...ini makcik dan sepupu saya yang datang dari Singapura secara mengejut...

Kami adik beradik masa birthday Mummy...Along saya tak de sbb tak sempat datang...waktu melawat terhad..

Semoga Mummy saya diberi kekuatan dan semangat yang kuat...tiada apa yang lebih menyenangkan hati seorang anak bila melihat ibu bapanya sihat dan bahagia di hari tua mereka...

Semoga Allah panjangkan umur Mummy dan ibu bapa mertua saya...Semoga mereka diberi kesihatan yang baik dan sentiasa dalam lindunganNya...Amin...