Thursday, March 18, 2010

Happy 4th Anniversary :)

Hari ini 18 Mac 2010, genaplah 4 tahun usia perkahwinan kami...Happy Anniversary yang hehehe (bukan dia baca pon :P)...apa yang boleh saya katakan, saya bahagia dan happy...tu yang dua2 makin "sihat" jer hehehe..Semoga kasih sayang ini berkekalan selamanya...I lap u lah! :P

Aduyai tetiber aku dah blur plak nak tulis apa hehehe...Happy 4th Anniversary to us :)

8 comments:

rohaadam said...

Happy anniversary ida & omar! Semoga korang berbahagia dan bertambah2222 sihat.hihihi

nasa said...

haha..boley plak blur nk tulis apa..huhu..wat laa sajak ke dedicate utk omar :p hehe..apape pun,epi anniversary..kjap je rasa,da 4taun..huhu..moga bahagia dunia akhirat..kem salam oma ek..congrats!!! =)

weeda said...

roha - TQ Roha..harap "sihat" yang sihat la ye huhuhu :P

Pochue - Tu la pasal, kunun2 nak tulis lah jiwang2 sket ker kan..tapi tetiber x de idea plak..ala kalo tulis pon bukan abg omar baca..hehehe...Thanks Pochue :)

Diarihatiku1976 said...

Happy anniversary ...takpelah.. perasaan tu pendamkan dalam hati dan luahkan utk en hubby ekk..

weeda said...

Thank You Kak Ina...hehehe betulll..kalo tulis nnt sumer baca..i malu..auwww Hahaha!

Anonymous said...

hapy annivrsary...arini anivrsary ibu walid pulak

nur_rule said...

waaaa sudah 4 taun lah!hehee... Happy anniversary.. Moga bahagia hingga ke alam syurga.. hahaa aku pun bley jiwang!;p... salam to omar ;-)

yuyee cap limau said...

kak..hepi anniversary kakkkkkkkkkk..sori jarang buka blog skrg..FB dah..hehe.