Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Tuesday, December 28, 2010

Selamat sudah kendurinye...

25 Disember 2010, hari Sabtu lepas alhamdulillah selamat sudah kenduri kahwin adik saya...nak menunggu cameraman bagi gambar ntah bila dapatnya...so saya amek je la gambar2 dari FB sedara saya...gambar bnyk x clear tapi kira ok la utk update blog buat ingatan :)

Inilah pengantinnya...gambar x clear kan huhuhu...saya rasa kelakar tul la ngan pengapit @ flower girl masa hari tu...gigih tul 2 budak ni dok mengipas pengantin...sampai kena suruh stop sbb kipas x berenti2 hahaha...Dulu2 masa emak mereka kahwin iaitu sepupu saya, adik saya si Pochue ni lah jadi flower girl masa tu...sekarang anak2 dia plak yang jadi flower girl untuk adik saya...cepatnyer masa berlalu gitu...


Haa ni clear sket...pengantin tengah potong kek...

Pengantin dekat meja santapan...2 budak tu masih ikut mengipas hehehe...layan jeee...

family in law saya yang datang dari Pahang...malam tu semua tido kat umah saya ada buat tahlil dan doa selamat jugak...

Antara pakcik makcik dari belah arwah Abah saya...saudara mara dari Johor pon ada datang...lama betul tak jumpa...

Ini pulak sesi karaoke pada hari tu...memula x plan pon ada karaoke ni..tapi oleh kerana kami tak dapat pon cari orang main kompang...last2 suami saya kata ada kawan dia wat PA System, so guna kompang muzik je la hehehe...Tapi kira ok la...sedara mara yang dari Singapura enjoy betul menyanyi hari tu...sampai hujan lebat pada petangnye masih tetap menyanyi hahaha...memang seronok lah pada kami yang kaum keluarga ni...tapi tetamu yang hadir tak tau la kot bingit telinga maklumlah suara memasing kalahkan artis hihihi :P

Alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar...walaupun maybe adalah tak ikut sangat apa yang dirancang tapi biasalahkan...hehehe...oleh kerana rumah saya sangat comel, jiran sebelah rumah bermurah hati bagi guna ruang rumahnye untuk tempatkan katering dan PA system plak kat rumah sepupu saya yang sebelah umah saya jugak huhuhu...

Jutaan terima kasih diucapkan terutamanya kepada semua kaum keluarga dan semua pihak yang menjayakan dan memeriahkan majlis ni...terima kasih juga buat semua tetamu yang sudi hadir pada hari tersebut...semoga adik saya si Pochue dan pasangannya Ijat bahagia selama2nya..Aminnn

Saya akhiri entry dengan gambar saya dan suami tercinta...terima kasih juga buat suami saya yang banyak membantu untuk menjayakan kenduri adik saya ni...i love you yang..hik hik sila jgn muntah :P

2 comments:

pRImRosE...~mencari ketenangan dalam peperangan...~ ;p said...

waa...lov u too...and also da baby...eceh..tetibe plak...even xde sy dlm pic tersebot.....:(

weeda said...

hehehe awak terselindung disebalik gambar itu...nanti la dapat gambar lagi leh upload lagi..ni wat syarat je update blog..lama sngt x updatenye :)