Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Thursday, September 23, 2010

Meriahnye rayer...

Tahun ni raya pertama saya beraya di rumah mertua kat Pahang. Kalau beraya kat Pahang memang sangat terasa kemeriahannya. Ikutkan banyak jugak gambar raya tahun ni sebab family kami dah ada jurugambar tetap iaitu abang ipar saya hehehe....sekarangkan trend camera canggih2 tu...ish kalo la saya ada sebijik kan best huhuhu...

Ok bebalik pada citer raya saya...Pagi raya masa sesi bermaafan tu rasa sayu pulak bila ayah dan ibu mertua saya mulakan dengan ucapan dan nasihat pada kami semua...saya kalo time2 gini..leh control lagi air mata ni...tapi kalo da ada yang mula mengalir air mata...mulalah tak leh tahan dah huhuhu...kemudian bermulalah sesi bermaafan antara kami dan sesi beri duit raya..

Kali ni saya tak bercerita details tentang raya saya...sebab sepanjang beraya di kampung memang banyak sungguh aktiviti beraya kami...dan of course aktiviti acara makan pon mcm marathon hehehe...walaupun letih tapi seronok sangat...

Cuma raya tahun ni saya rasa lebih bersyukur...bukan lah tahun2 sebelum ni tak bersyukur huhuhu...sebabnye masa di bulan Ramadhan, macam banyak juga berita kehilangan orang2 yang saya kenal atau pon kenalan pada kawan2 saya...bila baca di wall FB tu..sayu sungguh hati saya...dah lah time puasa nak raya kan...Alhamdulillah kami masih dapat meraikan bersama :)

Kami sekeluarga di pagi hari raya pertama :)

Gambar reramai dengan family belah Walid saya...ini pon tak semua ada...kalau belah Ibu saya lagi ramaiii...hehehe

Dan di akhiri dengan gambar kami berdua bersama anak buah kesayangan Darwisy

No comments: