Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, July 7, 2010

Birthday Harris

Hari Ahad lepas, saya sefamily ke Taman layang-layang kat Kepong untuk meraikan hari jadi anak buah saya Harris Naufal yang ke 2 tahun. Sampai pon da lewat sebab saya dan suami dari kenduri kahwin kawan di Putrajaya. Lepas habis kenduri, terus balik rumah dan siap2 amek mak dan adik2 saya. Birthday Harris 4 julai...birthday adik saya si Nadiah 5 julai...Danial 12 Julai..dan kalau Arwah Abah masih ada 31 julai...Memang bulan Julai dan Ogos banyak betul besday ahli family saya hehehe....

Inilah besday boynye...Happy Birthday Harris...dah besar mesti encem ni..

Besday boy with Mummy n Daddy...oh yer Happy Anniversary to akak dan abang ipar saya juga...

Birthday party ni among family members je..cuaca pon redup je hari tu sebab siang tu dah hujan kot...ini 1st time saya ke sini...tempat ni kira tempat beriadah la..ramai orang jogging, picnic dan main layang2

Ini masa sesi nyanyi lagu besday dan acara potong kek...Harris sangat suka nyanyi lagu bedetoyu sambil tepuk2 tangan hehehe...Yang belah kiri sekali tu perasan comel ke haper? hahaha

Amek gambar dengan besday boy...sila abaikan Mummy Ngah dia yang agak over...konon nak buat peace ala2 Harris nyer peace :P

Pasangan "comel" selamanya...cuba tengok betul2...walopun dalam gambar hanya kami berdua, tapi dagu ada empat disitu...huhuhu...

Anyway thank you to Mummy and Daddy Harris yang jemput kami...thanx for the cake n food yang sedap...nanti kita jumpa lagi kay!



p/s: gambar sumer amek dr FB daddy n mummy Harris. TQ



No comments: