Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, January 9, 2013

Tempahan Durian Crepe di Kajang: 13/01/2013


DURIAN CREPE DAY!

Atas permintaan dan masih ada musim durian lagi ni so saya buka tempahan untuk Durian Crepe lagi hehehe...

Tarikh : 13/01/2013 (Ahad) 

Pick up time : 2 petang - 6 petang

Harga: 1 pek - 5 keping / RM 10

Sesiapa berminat boleh SMS ke 012-668 2771. Sila beri Nama, dari mana, berapa pek dan masa pick up ye. Self pick up di Saujana Impian,Kajang. (alamat akan diberi bila dah confirm nanti)


p/s:- Saya selalu dapat sms/call nak beli durian crepe yang ready stock..maaf ye saya memang tak buat ready stock dan saya tak jual setiap hari. Dan bila sms/call tolonglah bagitau nama anda ye hehehe ;)

UPDATE : Maaf, Tempahan telah ditutup. Nanti saya open order lagi ye. Tungguuu hehehe ;)

Terima kasih :)

2 comments:

adarnadzmie said...

domok2 nyer DC weeda buat ni... klu dah dekat tentu akak dah tempah ni... tingin nak rasa...hehe

weeda said...

domok2 mcm tuannye jugak kak hahaha ;)