Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, December 5, 2012

Tempahan DURIAN CREPE di Kajang

DURIAN CREPE? BANTAL DURIAN? LEMPENG DURIAN? 

UPDATE : * info terkini *  
DC Open Day :  6/10/2013 (Ahad) . Self pick up di Saujana Impian,Kajang. Berminat sila SMS/WhatsApp terus 012-668 2771 untuk tempahan. 


Tiba2 jadi sangat famous kuih yang satu ni....kalau dah suka durian tu...buatlah apa saje dengan durian semua pon sedap kan...tapi ada juga orang kalau durian buat kuih tak makan pulak

Atas permintaan dan ada customer yang tanya2 tak jual durian crepe ke? Ok...sekarang dengan rasminya saya dah terima tempahan untuk Durian Crepe ;)

 Alhamdulillah setakat ni dapat respon sangat baik dan sambutan yang amat menggalakkan :)


Nak membuat kulitnya saje makan masa dan kena tahan panas di dapur..nak melipat pon kena hati2 nanti terkoyak pula...manja tau kuih ni hehehe



Menggunakan isi durian 100% dari gred D24...dan creamy custard krim....bukan krim yang diputar semata2 sahaja ye :P


Untuk Durian Crepe ni saya jual pada "Durian Crepe Day" sahaja mengikut tarikh2 yang saya tetapkan sendiri...sesiapa berminat boleh buat tempahan awal dan datang pick up terus pada tarikh yang ditetapkan.Tempahan yang saya ambil agak terhad ye...jadi sesiapa berminat cepat2 la buat tempahan hihihi 


Durian Crepe Day :

1. 7/12/2012 (Jumaat)  / Pick up time : 5pm-8pm (close order)
2. 9/12/2012 (Ahad)  / Pick up time : 3pm - 6pm (close order)
3. 20/12/2012 (Khamis) / Pick up time : 11am-6pm (close order)
4. 25/12/2012 (Selasa) / Pick up time : 2pm - 6pm (close order)
5. 30/12/2012 (Ahad) / Pick up time : 2pm - 6pm (close order)
6. 13/01/2013 (Ahad) / Pick up time : 2pm - 6pm (close order)
7. 26/01/2013 (Sabtu) / Pick up time : 12 tgh - 6pm (close order)
8. 28/01/2013 (Isnin) / Pick up time : 6 petang  (close order)
9. 10/2/2013 (Ahad) / Pick up time : 11 pagi - 5 petang (close order)
10. 23/2/2013 (Sabtu) / Pick up time : 11 pagi - 5 petang (close order)

UPDATE : Tempahan dibuka untuk 6/10/2013 (Ahad) / Pick up time : 10 pagi - 4 petang . 

Harga :  1 pek - 5 keping / RM 10 sahaja

Pick up Point : Saujana Impian,Kajang (kalau dah confirm saya akan bagi alamat dan maaf ye tak ada delivery). Tempahan hendaklah diambil pada hari dan masa yang telah ditetapkan sahaja.

Untuk tempahan atau pertanyaan boleh message di page Facebook saya Cheese Tart-Weeda's Delights . Jemput la like sekali kalau sudi hehehe...nak lagi senang boleh SMS/WhatsApp terus ke 012-6682771.

Sila berikan nama, dari mana, berapa pek, masa pick up &nombor hphone ok ;)

p/s:- Saya selalu dapat sms/call nak beli durian crepe yang ready stock..Maaf ye saya memang tak buat ready stock dan saya tak jual setiap hari. Dan bila sms/call tolonglah bagitau nama anda dulu ye hehehe...kalau nak buat pre-order pon sms je dulu, nanti bila saya ada open order saya sms semula ok .

Semasa DC Open Day, tiada min. order...nak order 1 pek pon boleh..nak order 10 pek lagilah boleh hehehe...belian min 10 pek tu hanya personal order pada hari2 biasa yang saya tidak buat open day untuk durian crepe. harap maklum :)

Terima kasih ;)

1 comment:

Anonymous said...

skrg ade lg tk