Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, December 3, 2012

Tempahan Cheese tart, apam polkadot, lapis cheezy & brownies kukus lapis cheese ;)

Salam...

Wah agak panjang ye tajuk...semua pun nak letak hihihi...

Haiiii...lama tak update blog...alhamdulillah saya masih menerima tempahan dan selalunye update dekat page FB je di Cheese Tart-Weeda's Delight . Ok sila like dan tempah sekarang....hehehe gurau je...kalau sudi jemput la like page tu ye...bila2 berminat rasa nak tempah boleh la PM saya huhuhu :P

Ok so saya update sket gambar tempahan yang telah saya terima...tempahan yang selalu saya terima dan kira hot sale semestinya cheese tart dan juga apam polkadot.




Produk terbaru dari Weeda's Delights ialah brownies kukus lapis cheese...alhamdulillah ramai yang suka juga...rasa macam kek coklat dilapisi keju dan atasnya ada coklat juga. 


Lapis cheezyyy...ini pon produk terbaru. Ada 5 flavour blueberry,strawberry, lemon, coklat dan tiramisu. Setakat ni flavour tiramisu paling banyak orang order. 


Produk semua homemade dan saya tak ada kedai pun hehehe...semua pesanan self pick up di Saujana Impian, Kajang.

Jadi kepada sesiapa yang berminat untuk buat tempahan atau pertanyaan boleh email ke weedadelights@ymail.com / PM di Facebook : Cheese Tart - Weeda's Delights.

Terima kasih ;)

InsyaAllah new product Durian crepe coming soon! ;)

No comments: