Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Wednesday, July 4, 2012

Tempahan Apam Polkadot - Kajang/Bangi


Ok tak ada apa sangat nak citer kat blog ni...so saya citer tempahan yang saya terima baru2 ni la yee...tak sangka diam2 ada orang baca blog ni dan order apam polkadot...mekasih ;)

Entry sebelum ni saya tak bagi details pasal harga semuakan...so harga bagi apam polkadot yang saya jual seperti dibawah...

harga : 50 pcs - RM 22  / 100 pcs - RM 44

Filling : strawberry, blueberrykalau ada warna tema untuk jamuan / kenduri boleh juga request utk warna apam ;)


Kalau berminat nak order, boleh sms/whatsApp ke 012-6682771. Sila tinggalkan nama, pesanan dan bgtau dari mana ye.

Terima kasih buat rakan yang menempah apam ini dan alhamdulillah dia suka...nanti boleh order lagi yee...hehehe ;)


UPDATE : Boleh juga PM saya di Facebook. Add saya di Weeda's Delights dan jemput like page 

cheese tart - weeda's delights ;)


Saya kini menerima tempahan cheese tart, apam polkadot dan kuih2 talam. Terima kasih :)







No comments: