Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Monday, May 10, 2010

Family Day

Sabtu lepas, saya balik ke kampung mertua di Temerloh, Pahang. Ada family day belah Walid saya. Paginye meeting di rumah Ayah Teh dan lunch kat umah kami. OK saya citer secara ringkas aje...
Sempat juga kami meraikan Hari Ibu...Ibu mertua saya yang kiri sekali yang lain2 tu makcik2 saya. Lepas lunch dalam kol 3pm kami buat lawatan ke kebun...melihat hasil2 tanaman. Yer cuaca sangat panas sampai rasa nak demam hehehe...

Petangnye pulak kami ada aktiviti sukaneka...Ni paling best...hehehe...Inilah antara ahli group saya...ada 4 games sumernya...1st bawak bola ngan sudu..pastu cari harta karun lak

Part yang tak leh tahan gelak masa game makan buah ni...mula2 sumer jujur tak pegang buah..yelah sumer budak2 lagi...sekali da lama2 mula lah main tipu sumer...see ada tangan orang yg tolong pegangkan buah..yang kelakar sangat da lama2 tu sepupu2 yang dah besar ni makan terus buah tu...punyalah nak menang...hahaha...memang kelakar giler masa ni...

Last game kami main pas2 belon...ni pon seronok jugak

Lagi seronok bila dah abis game...belon yang berisi air tu lempar2 kat orang...bertempiaran lari sumer orang..memang kelakar giler la tengok gelagat masing2...memang gelak tak hengat punyer..aduyaiii saya bercerita ni pon tergelak2 sendiri teringat masa petang tu hahaha

Eh Darwisy pon nak main ye sayang..ciannn dia sorang2 je...nanti Mak Ida usahakan bagi kawan kat Darwisy yee hahaha :P

Gitulah citernye...malam lak ada sesi solat maghrib berjemaah, makan malam dan sesi karaoke kat umah Ayah Teh. Tapi malam saya tak dapat join sebab teman suami ke Kuantan atas urusan2 tertentu.

Malam tu jugak kami balik ke Kajang sebab esoknya hari Ahad pagi2 suami saya nak ke Melaka lak. Oleh sebab seharian dengan macam2 aktiviti...dari cuaca panas di kebun sampai kesejukan sebab bertolak balik dah kol 1 pagi lebih...mengigil2 saya dalam kereta sebab badan dah demam huhuhu...sampai umah pon dah 5 pagi lebih..Alhamdulillah kami sampai dengan selamatnya di Kajang. Walaupon sekejap je kami di kampung, tapi memang sangat seronok la :)

p/s: gambar dicilok dari FB adik ipar saya Dina tanpa kebenaran hahaha :P

No comments: