Daisypath Anniversary tickers
Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

Saturday, August 18, 2012

Salam Aidilfitri 2012




Alhamdulillah semua tempahan yang saya terima saya dah siapkan...harap2 semua yang order berpuas hati...

tahun ni saya tak buat kuih raya pon sebab asyik buat cistat tempahan orang...tak berani nak ambil banyak2 karang tak siap saya pula yang tak beraya hehehe...

tahun ni juga giliran beraya di rumah mentua saya di Pahang...hari rabu depan saya dah masuk keje semula huhuhu...cuti saya tak banyak da..oh cedihhh...

ok la semoga kita semua dapat meraikan hari raya ini dengan keluarga tersayang...mohon maaf atas segalanye...

Selamat HAri RAya!! kalau nak order cistat special macam gambar kat atas boleh email saya ye...sempat lagi tu hahaha :p

No comments: